Inzicht in je klant: wat drijft de klant nou echt?

Iedereen doet het: mensen indelen in hokjes. Niet alleen of het een vrouw is of een man, ook waar hij of zij woont en wat voor accent hij of zij heeft. Indelen maakt het leven gemakkelijk en de mensen lekker voorspelbaar. Maar is dat ook echt zo?

In deze masterclass neemt Rob Doornbos van Motivaction u mee in de drijfveren van de klant en illustreert aan de hand van een aantal heldere cases hoe u deze inzichten kunt gebruiken.

Bij Motivaction doen we inmiddels ruim 20 jaar onderzoek naar de drijfveren van mensen en kenschetsen we mensen op basis van hun normen, waarden en drijfveren aan de hand van het Mentality-model. Het helpt je om je klanten beter te begrijpen en nog beter te helpen. Motivaction doet in het kader van het themajaar op dit moment onderzoek om inzicht te krijgen in de behoeftes van consumenten naar de notariële dienstverlening.

Max. aantal deelnemers: 70

Inschrijven

 

Rob Doornbos

Rob Doornbos vierkant

Rob Doornbos studeerde sociale psychologie aan de KU (RU) Nijmegen. Hij werkt sinds 1995 bij Motivaction en houdt zich veel bezig met strategische vraagstukken van zijn klanten. Op basis van onderzoek adviseert hij zijn klanten over hun positionering, wat ze kunnen doen om hun reputatie te verbeteren en hoe ze de relatie met hun klanten naar een hoger niveau kunnen tillen. Rob werkt veel voor financials, waaronder de Volksbank en Rabobank.