Opzouten! - wat klanten écht van ons denken (en wat we daaraan kunnen doen)

De aanbiedersmarkt die notarissen gewend zijn, waarin zij de lakens uitdelen, verandert stilaan in een afnemersmarkt waar klanten de dienst uitmaken. Hoe kan een notariskantoor het beste omgaan met deze nieuwe ‘rolverdeling’? Dat onderzoeken we in deze workshop aan de hand van 4 vragen:

  • wanneer kan de klant het zonder ons, doet hij het ook zonder ons, wat nu?
  • wat voor de notaris zorgvuldigheid is, vindt de klant vaak gedoe: hoe verkopen’ we dat?
  • aan welke kant staat de notaris: die van de klant of die van de wetgeving?
  • behalve het juiste document verwacht de klant nog twee soorten waarde: wat doen wij daaraan?

Deze onderzoekende workshop resulteert in eenvoudig en uiterst betaalbaar te realiseren actiepunten.

Foto Guido Thys

Guido Thys

Guido Thys is al 44 jaar gefascineerd door klanten, 23 jaar docent Marketing Management bij Business School Nederland, schreef 20 boeken en hield 2.600+ presentaties. Is regelmatig klant bij de notaris. Tevens lid van de seniorenarbeidsmarkt.

12.00 - 13.00 uur

Capaciteit 350 deelnemers