Leer tekenen voor een beter klantgesprek

Hoe kan een tekening helpen om de hoofdzaken uit een klantgesprek eenvoudig en beknopt weer te geven? Dat leert u in deze interactieve workshop. Zakelijk tekenen biedt de ander houvast in wat er is besproken en afgesproken, zelfs als er in u geen Peter van Straaten verloren is gegaan. Het is vooral belangrijk dat je het verhaal goed kunt opknippen in behapbare delen. Een tekening maakt het voor klanten makkelijker om moeilijke informatie, zoals een notariële akte, tot zich te nemen.

Dit kan ervoor zorgen dat de communicatie met uw klanten leuker én effectiever wordt, is de overtuiging van Buro Brand. In deze workshop gaat u aan de slag met iconen, waarbij het uitgangspunt een veel voorkomende notariële vraag zal zijn.

 

Foto Georgette Pars

Georgette Pars

Industrieel designer Georgette Pars is de oprichter van Buro Brand. Met haar team heeft zij de missie om beeldtaal net zo vanzelfsprekend te maken als schrijven en praten, voor iedereen, op elk moment van de dag.

12.00 - 13.00 uur

Capaciteit 30 deelnemers

14.00 - 15.00 uur

Capaciteit 30 deelnemers