Header KNB Congres

Kus de cactus

In deze interactieve inspiratiesessie belicht Frans Reichardt de verborgen kracht van luisteren. Luisteren naar je klanten, bijvoorbeeld. Om te ontwikkelen en te groeien. Waarom is luisteren soms zo lastig? Hoe til je het luisterend vermogen van je organisatie, van je team en van jezelf naar een hoger niveau? Hoe ontwikkel je een luisterende mindset en hoe word je een luisterend leider? En wat heeft die cactus hier nou mee te maken? Frans geeft je antwoord op deze en andere vragen.


Foto Frans Reichardt

Frans Reichardt

Spreker & trainer

Frans Reichardt, ‘de Klantenluisteraar’, is een ervaren spreker en trainer. Hij bestudeerde de kracht van klantfeedback en het belang van luisteren om te komen tot buitengewone klantervaringen en duurzame klantrelaties. Hij schreef diverse boeken, waaronder Blije Klanten Bijten Niet (Ze Kwispelen!), Komt een klant bij de dokter en Listen Your Way To Customer SuCXess

Workshopronde 1 (13.00 – 13.45 uur): live (140 deelnemers)
Workshopronde 2 (14.00 – 14.45 uur): online (onbeperkt aantal deelnemers)

'Hoe til je het luisterend vermogen van je organisatie, je team en jezelf naar een hoger niveau?'